در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه پیام نور اسفراین:

حرکت فاضلی را بشدت محکوم می کنم

شماره خبر : 529 - https://asreatrak.ir/short/N2K3r

رئیس دانشگاه پیام نور اسفراین و عضو هیأت علمی این دانشگاه گفت: به‌عنوان یک استاد دانشگاه حرکت دور از شأن و زشت محمد فاضلی، مشاور مسعود پزشکیان را در میزگرد این کاندیدای ریاست جمهوری محکوم می کنم.

مسلم غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک در اسفراین اظهار کرد: محمدفاضلی، مشاور همراه پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که به عنوان مشاور و کارشناس، در برنامه تلویزیونی حاضر شده بود با کارشناسی که از او سوالاتی پرسید درگیری لفظی پیدا کرد و با پرتاب میکروفون برنامه را ترک کرد.

غلامی خاطرنشان کرد: به این حرکت دو ایراد مطرح هست، اولین ایراد خود مسعود پزشکیان است که، چطور بدون اینکه سنجشی در خصوص اطرافیان خود داشته باشد این فرد را به عنوان مشاور معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: کسی که تسلط کافی بر رفتار خود ندارد، چگونه می تواند در آینده در خصوص مسائل مهم کشوری تصمیم گیری کرده و نظر دهد؟.

رئیس دانشگاه پیام نور اسفراین افزود: ایراد دوم هم به فاضلی برمی‌گردد این فرد که ادعا می‌کند هیئت علمی دانشگاه بوده، چنین رفتار ناشایستی را در برابر کارشناس دارد؛ رفتاری که شایسته یک فرد دانشگاهی نیست.

وی ضمن محکوم کردن این حرکت فاضلی، اظهار کرد: حداقل انتظار ما از پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این است که حالا که شورای نگهبان صلاحیتشان را تایید کرده است این قبیل افراد را که تسلط کافی بر رفتار و حرکات خود ندارند را از خود دور کند؛ نمی‌شود هر سوالی که کارشناس می پرسد به مشاوران ارجاع دهد و مشاوران نیز با بی‌حرمتی پاسخ دهند.

وی افزود: اگر قرار است با تعامل جامعه را مدیریت کنیم، شایسته است نحوه تعامل را اول به اطرافیان  خود بیاموزیم.

غلامی در پایان تاکید کرد: به امید مشارکت حداکثری مردم که رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی است.
انتهای خبر/ رضازاده

0 نظر

ارسال نظرات